One More

En lista


Matvanor:
Bästa maträtt?
Så jävla svårt.. Men just nu är jag rätt sugen på Älgfilé med gorgonzola och cremefraige-sås, Ris och broccoli till det.
Bästa dryck? Hmm, ja just nu är jag sugen på San Sao.. Men jag vet inte om den ens finns längre.
Hat dryck och maträtt? Hatmat = Bruna bönor, Hatdryck= rött vin kanske
Bästa alkoholdryck? Mammas slush.
Använder du smör på smörgås? Sällan, bara på rostat bröd och varma mackor.
Smågodis eller ? färdiga påsar?  Smågodis !
Favoritglass? Mjukglass, eller... Cornetto jordgubb.. Eller Magnum mandel. Fan va sugen på glass jag blev !!


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Shoppar ? i genomsnitt skulle det nog bli typ 100 kr.
Har du mer skor än kläder? Nej !
Favoritplagg? Munkjackor.. mmm :)
Hatplagg? Just nu alla dumma jeans som är så små :P

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? P
luggar
Vad vill du bli? Lite olika, Antingen jobba med Barn, Gamla eller Mat.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nja
Är lönen viktigast? Nej, att man tycker sitt jobb är roligt och viktigt.

Boende:
Lägenhet eller hus?
Lägenhet
Framtidsplaner med boende? Flytta hemifrån
Litet eller jätte stort? Stort
Drömboende? I ett hus någonstans med stor gård och stort garage.
Landet eller mitt i stan? Landet nära stan.
Mysigt eller sterilt? Jag tycker sterilt är mysigt ?

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej inte än
Är otrohet okej? Nej !!
Betyder familjen mycket för dig? Som barn tar man kärleken förgiven, Allting annat är mot ens natur. Alltså nja.. Vet inte hur jag ska ställa mig i den frågan. Att jag är besviken på min familj.. Är nog den närmsta beskrivningen.
Är du lojal? Ja
Tycker du om att dricka dig full? Ja inte dricker jag ju för att vara nykter.
Hemmafest eller ? gå ut på krogen Är inte 18, men förmodligen inte krogen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0