Hiss / Diss

Nu under några veckor har jag varit mkt besviken på det schampo jag använder... Jag brukar alltid använda "Daily Defense" av samma fabrikat som gör Herbal Essences, Det fanns typ överallt förut, Sen började det  säljas helt billigt på typ Rusta, Dollarstore och ÖB... Det är heeelt underbart, Håret är helt länge rent, Det luktar ljuvligt, Det blir sjukt mjuk å fint å glansigt å you name it.. Världens bästa schampo men nu finns det inte att köpa nånstans. Buhu !

Så då köpte jag 2 flaskor Sunsilk istället, Visst det luktar gott men gud så värdelöst... Om man tvättar håret på kvällen känns det typ smutsigt när man vaknar nästa morron... Man kan absolut inte fuska med balsam för håret blir helt tovigt å oborstbart av det. FY !

Nu ska jag iaf köpa barnängen för det har jag hört flera som säger att det är bra ! :)


image112


Kommentarer
Nina

Hoppas barnängen funkar för dig, för mig blev det bara elektriskt :P haha! men alla har vi olika hår. Sunsilk funkar bra i mitt hår då jag använt det tidigare :)

2007-10-05 @ 19:15:56
Elina

haha aha, hoppas verkligen att mitt inte blir elektriskt av det :P

2007-10-06 @ 12:22:37
URL: http://blow.blogg.se
Nina.

haha jaa, man vil ju inte ha en SOOOOOL! haha duvet ;)

2007-10-06 @ 18:16:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0