Fredag Nr2

Ja, Jag hade tänkt hinna äta mat i skolan idag för att jag inte ids äta både lunch å middag hemma varje dag så vi gick till matsalen Jag & Cissi, å stog i kö typ 15 minuter å komer seriöst inte mer än en meter framåt i kön så jag insåg att jag inte skulle hinna äta och for hem... Har varit ute med Troja nyss som verkade friskare, Sen har jag gett henne sin medicin som hon som tur var tyckte var god annars hade det ju blivit jobbigt. Dammusgit har jag oxå hunnit med och nu ska jag ta å äta Ris och Baconlindad kalkon... Tror jag ska göra linssoppa till middag sen faktiskit, De är gott  och nyttigt :)

Medans jag var ute med Troja ringde Stina mig och undrade om jag skulle följa till Ökx å det sa jag att jag skulle å tänkte att de var bra så jag slipper sitta hemma hela helgen.. Men då kom jag på att jag kan ju inte lämna Troja till Mamma den här helgen oxå, Tror hon börjar bli lite less.. Sen kommer jag ju vara borta största delen av lovet oxå. Så det bir en hemmahelg i helg som blir nykter och pengasparande.. Bra, Jag överlever nog även om jag lär bli uttråkad då och då. Men att spara pengar mår jag ju inte dåligt av :) Nä nu ska jag gå å äta.. Svälter ihjäl snart !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0