Wiho

Imorse var jag jävligt slö å jävligt sugen på stanna hemma.. Jag var ändå duktig å for iväg med den senare bussen, Gick i iskylan till skolan och hade lektion.. Gjorde fort klart uppgiften och gick på lunch. Sen när vi skulle ha andra lektionen pratade lärarn lite innan vi fick se en film åsen sluta nästan 2 timmar tidigare än vi egentligen skulle, De var sköönt ! Sen imorn fick vi ledigt för att vi ska söka upp / ta kontakt med våra praktikplats.. Jag ska bara ringa dit iaf åsså ska jag på Soc-möte senare på dan.
Funderar på om jag skulle släppa Troja lös nånstans idag oxå, Bara de att jag helst vill gå nånstans de inte är så mkt folk å då måst man ju gå en bit.. Å de är jobbigt å gå långt i den här jävla halkan.

Jag är tröööött ska nog dricka te. Ja justfan jag måste skriva min engelskagrej oxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0