Väldigt skumt

Väldigt Väldigt skumt... Eftersom jag inte börjar skolan förrän kl14 idag hade jag ställt mitt alarm på 10.20 för att hinna med typ att gå ut med Troja , Äta, Ungdoms, Apoteket, Kanske köpa nån julklapp åsådär.. Men av nån anledning vaknar jag redan nu, Vet inte om jag vaknar av ljudet eller om jag börjar märka det just efter jag vaknat, Hursomhelst så hör jag ett ljud typ som en ljudlös telefon med vibration återkommande Bzzz Bzzz Bzzz Bzzz med jämna intervaller.. Så jag stiger upp å går å öppnar dörren till mitt rum.. Hör ljudet 2-3 gånger till och sen försvinner det.. Jag har verkligen INGEN aning om vad det var för min telefon var det ju inte å Mamma är på jobbet å nåt annat som kan ha låtit så kommer jag inte på... Men jag kan väl verkligen inte ha inbillat mig ett ljud så mkt ? Nä jag vet inte.. Skum start på dagen iaf.

Inatt har det verkligen snöat mkt så jag måste typ ta Mammas vinterskor när Jag å Troja ska ut + Säkert 2 tjocksockar så dom inte är alldeles förstora :P

Igår mådde jag jättedåligt, Massa ont i huvet, Ont i nacken, Ont i magen, Mådde illa... Hade typ "feber" eller jag var 37 å min vanliga temp är ju 35.. Hursomhelst jag var rädd att jag skulle bli sjuk men idag mår jag då bra hittils förutom lite ojämnt slagande hjärta och slemmig hals :)

Ska göra Lime/vitchoklad julgodis nu.. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0