Unga Vandaler

Jag var ute med min hund för en liten stund sen.. På kortsidan av husväggen (Mitt lägenhetshus alltså) Där såg jag en ovanlig grafittimålning, Förmodligen skriven med en gammal kolbit... Där stod klart och tydligt


"Häst är bäst, Ingen Protest"

Av handstilen att döma kunde man ana att vandalerna nog var ganska unga.

Wäuh, Jo... Jag vill inte gå på min praktik idag.. Sitter och inbillar mig att jag kanske håller på å bli sjuk ?
Jag fryser iaf... Å är jättttetrött å säkert lite hängig å krasslig oxå ? eller...


3 Minuter senare

Jag gick nyss och tog tempen, Hoppades på höga siffror.. Termometerjäveln stannade på 35.52 !

image141


Kommentarer
Egoina

haha häst är bäst ;)

2007-11-20 @ 19:53:53
URL: http://egoina.blogg.se
NINA

Jag loooovar, det var INTE jag som hade skrivit (A) hahaha :P

2007-11-20 @ 23:52:52
Elina

HAHAHAHAvar det du på riktigt :P ?

2007-11-21 @ 10:22:49
URL: http://blow.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0