Torsdag

Vaknade förstås av Emils mobil imorse oxå.. Kunde inte somna om så jag åt två mackor och slog på datorn.. Sen till min stora skräck gick varken msn eller vanliga internet att använda, Det stog att en nätverkskabel inte var ansluten.. Jag blev rädd och fick panik ! (Hur skulle jag överleva dagen ensam, UTAN internet).. Jaja hursomhelst, Jag hittade den felande länken och kirrade.. Så nu funkar det med nemas problemas !. Idag lyder planerna som så att jag ska diska och packa mina grejer å mest vänta på Min Man så ska vi fara upp till Lule sen.. Tror vi ska sova där och sen fara till Korpis imorn men det är inte säkert.


Huuh jag fryser och  börjar bli trött, Ska se om jag kanske kan sova en stund. Vore skönt och bra så dagen tar slut fortare ! :)


Kommentarer
ablööjh

where are u? miss you on msn..

2007-11-02 @ 22:12:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0