Sömn

  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?

- Det är ganska ofta jag har svårt att sova, Vrider å vänder mig å det är oskönt å kuddarna blir platta å de är för varmt eller för kallt, Kan absolut inte sova om jag är hungrig å om jag har mkt att tänka på är det oxå väldigt svårt.

  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?

- Det är ju förstås väldigt olika eftersom vi börjar olika tider varje dag i skolan.

  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?

- Om ingen väcker mig eller det är nåt jag måste vakna till så blir det oftast att jag vaknar av mig själv vid 10 oavsett hur sent jag har gått och lagt mig.

  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?

- Jag själv brukar nog förneka att jag snarkar men jag tror det händer nångång då och då, Men inte ofta. Pratar i sömnen vet jag att jag gör.. Ofta ! :)

  • Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?

- Oftast ja.. Ibland är det skönt att sova utan nån varm person i sängen som tar plats å stjäl täcket. Men självklart tycker jag väldigt mkt om att sova med Emil oxå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0