RÄDD

Alltså, Jag är INTE ofta rädd men idag var jag faan det.. Eller ikväll.
Det började med att Jag & Troja gick ut kvällssvängen.. Det var en konstig tystnad ute, Ingen trafik.. Typ inga människor nånstans.. Förutom en Tjej som bara stod mitt på cykelvägen, Helt stilla. Efter ett tag började Troja resa ragg och skälla åt nånting.. Jag vet inte vad. När vi gick genom skogen var det mitt i allt en schäfer där som skällde argt.. Men den satt som tur var i en löplina utanför en lägenhet. När vi kom hem tänkte jag direkt "tänk om det är nån här inne" eftersom jag inte låser dörren när vi går ut. Sen blåser det massor så det lät fullt med hemska ljud på balkongen.. Å fyfan jag har varit så rädd. MEN SEN började Troja morra och skälla riktigt argt vid dörren så jag sprang dit och låste. Efter ett tag var rädslan så olidlig att jag.. 17år gammal ringde Mamma å bad henne komma hem för det var så hemskt.


Igår åt jag iaf Sushi å de var så jääävla gott.. Njutning i varje tugga. De var den godaste hittils !
image147

Såhär smarrig såg den ut.. Fast där  på bilden har jag redan ätit endel av den..Dom små runda var godast, Doppade i soya med utrörd wasabi i. SMARR


Kommentarer
men Em

Kan du inte bjuda mig på sushii nån gång.. ja vill ju smaka.. o tycker ja ej de e gott får du ju extra :}

2007-11-25 @ 11:38:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0