Onsdag

Dagen D, Den efterlängtade, Idag smäller det.. Jag får äntligen va med min älskling !
Jag råkade väl kanske vakna lite väl tidigt men de får jag väl lov att överleva, Typ 5 minuter efter Mamma farit. Om ens det hör jag Troja bita på något i hallen.. Jag gick fort dit å sa åt henne med väldigt arg röst.. Hon bet i mattan igen.. Å skämdes gjorde hon oxå :p Så tittade jag argt på henne å gick in i mitt rum igen, Sen efter en stund gick jag ut å hälsade/sa gomorron :)

Igår vetni gjorde jag en insats för miljön, Jag avbeställde nämligen våran telefonkatalog, Halå  vem använder såna nuförtiden ?! Hitta.se is the shiat ju, Å tänk bara hur mkt skog som används för att göra dom där skittjocka onödiga katalogerna till hela världen... Avbeställ du me !

http://www.enirosverige.se/se/Sverige/Kontakt/Katalogavbestallning/


Ja, Jag är så kass att jag inte ens kan göra en länk i min blogg.. Men nu vet ni på ett ungefär vart ni ska klicka er fram.


Jaha vad händer idag då, Jo det ska jag tala om för er. Jag ska ställa mig å baka bröd nu..Inget mindra än ett ljuvligt Focaccia, Italienskt bröd med smörhål i med massa vitlök å örtkryddor. SMARR !
Sen måste ju Troja få en lång untestund idag med eftersom hon får vara ensam hemma ett tag innan Mamma kommer hem, Eller så behöver hon kanske inte det, Beroende på när Jag & Emil far ner till ume igen.


Kommentarer
theonlymee

ha en bra dag.

2007-11-28 @ 07:36:33
URL: http://theonlymee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0