Onsdag

Okey, Idag måste jag väl erkänna att det gick lite bättre än igår.. Jag hade Lotta som handledare idag å hon är väldigt snäll å rolig.. Fick mata en tant 2 ggr, Skura, Städa kök, Sätta ny sängkläder (Som jag HATAR å inte ens gör i min egen säng) Men de gick bra. Fick både sluta och gå på lunch tidigare samt ha lång rast när vi satt å löste korsord så de var inte så himla hemskt... Har iaf fixat lite smågrejer nu sen jag kommit hem.. Ätit, Gett Troja mat, Satt en till kude i min säng och tvättat handfatet. Ska snart gå ut med min lilla hund och sen blir det att dammsuga :)  Dammtorka behövs verkligen Fortfarandeee !!, Men nu har mina händer blivit torra för att jag går utan vantar hela tiden i de kalla ute + måste tvätta händerna hela tiden på praktiken, Städa osv.. My poor hands dont want to be dry :(


Imorn Imorn kommer min man, Jag är som ett barn dan före julafton ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0