Oj...

Börjar bli riktigt trött nu, Det blir jag alltid när jag stiger upp tidigt fast jag bara ska vara hemma.. Tror de är för att man inte riktigt kommer igång med dagen på samma sätt som när man far iväg till skolan osv.. Typ att kroppen ställer in sig på att man kan gå å sova igen om man vill, Jag kanske har fel :P ?

Fast litegrann har jag allt kommit igång med.. Jag har DISKAT ?! Undra hur många år sen det är jag har gjort det hemma sist, Men var tvungen så det inte skulle bli ett gigantiskt diskberg efter mitt bakande, Jo jag har alltså bakat oxå som jag skrev i tidigare inlägg att jag skulle göra. Ska fråga Emil sen om vi inte kan fara förbi Dollarstore en sväng så jag kan köpa nåt tuggben åt Troja, Tycker synd om henne som inte har nåt att göra när vi är inne.. Nåväl, Ska göra mitt bröd redo för ugnen innan jag drar ut på Doggywalk.. Sen är det väl bara att pack några få sista grejer, Klä på  sig och vänta på min man. :)

Ska faktiskt ta å välja ut vad jag ska ha för kläder nu :P


image152

Tror verkligen att dom här benen hade varit bra för Troja med tanke på hur få sekunder det tar henne att mala en leksak till flis typ. Dom här "benen" är i hårt gummi och det står att dom håller länge :P Dyra var dom inte heller.
Finns på www.hundomera.se 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0