Men oj så bra

Jag for iväg tidigt imorse till skolan då för å prata med Mentor Maj, Det gick helt bra.. Hon höll med mig och sådär så jag slipper den här praktiken nu men får ett IG i kursen tills jag gjort om den på nåt annat ställe.. Då ska jag ju välja med yngre eller med psykist handikappade, Typ på det stället Sandra är tex. Jaja skönt hursomhelst.. Så jaa jag har väl typ jullov nu, Förutom på Måndagar å Fredagar då jag har nån enstaka lektion. Ska bli skönt men samtidigt tråkigt att inte ha nåt alls att göra på dagarna, Lär väl bli att fara till Ume ifall jag kommer på nån lösning med Troja.


Så ni vet är det ganska pinsamt när ens hund bajsar ute, Man plockar upp det å slänger påsen.. Sen går man iväg på nån cykelväg åsså sätter sig hunden och skiter värsta lasset IGEN när man inte har nån påse å massa folk ser.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0