Måste bara säga

Att min hund är sötaaast !!  Jag satt vid bordet och åt en morot som Troja blev väldigt sugen på, Hon tittade först med glada ivriga ögon, Sen med ledsna, Sen satte hon sig, La sig, Gjorde vacker tass... Gick på plats.. Allt för att få en liten morotsbit. Men hon fick ingen :p Har bestämt att inte ge henne massa "MänniskoMat" eftersom hon så lätt blir dålig i magen.. Å de vill vi ju inte. Även om hon tycker de är så gott :)

Iaf har hon varit jättegullig idag.. Jag satt å kramade henne jättelänge å hon låg med huvet på min axel åsen lutade hon bara sitt huvud mott mitt... Min söta söta söta :) Sen la hon sig med huvet i mitt knä... <3


image146


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0