Luring

Jag bestämde mig i morse, Att jag far fan inte på den där jävla praktiken.. Varför ska jag fara dit när jag hatar det så mkt å skiter fullständigt i deras verksamhet, Jag vill inte lära mig nånting av dem och jag kommer ändå aldrig aldrig någonsin sätta min fot på ett såntdär ställe igen.. Nä fyfan då är jag hellre arbetslös.

Så, Jag låg helt enkelt kvar i sängen.. Fortsatte med min sköna sömn, Hörde dom ringa för att fråga vart jag var men inte fick dom nåt svar. Sov färdigt och ringde sedan och sa att jag fått feber.  Ska ringa Maj imorn å prata med henne, Eller ja.. Rättare sagt säga att jag inte tänker slutföra denna praktik. Kanske kan göra några uppgifter så jag inte får IG på hela kursen iaf ?

Har pratat med Amanda flera timmar i telefon å nu är det väl snart dags för en promenad med min hund i det iskalla. Jag fryser redan :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0