Hmm

Jag skrev inte så mkt igår, kanske berodde på att jag inte hade mkt att skriva om :P ?  Före skolan var jag ju iaf på stan å kikade lite, Impulsköpte ett par jeans.. Ganska ljusa Lee Cade som var på rea, Inte ofta jag bara köper grejer inte :) Nåväl, Jag är nöjd med dom trots att min rlv blev enorm i dem för dom satt bra i övrigt å var mjuka å sköna :) Sen var jag i skolan å hade engelska med min cepelärare som jag hatar mer å mer hela tiden. Bleh
Var till ungdoms och for hem sen å  lagade mat.. Det blev broccoligratäng pasta och hårdstekt bacon.. Fyfan va gott de vaar :)
Pratade även med Emil nästan 3 timmar åsen gick jag å sov...


Idag då
Har jag hittils hunnit tömma disk å klappa min hund, äta frukost å lite sånt.. Ska snart gå ut så min hund får springa av sig lite. Sen blir det nog att packa grejer till imorn, Dammsuga å lite sådant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0