Helg Igen !

Men jag har inte haft något att längta efter denna helg eftersom att Emil har jour och jag ska vara hemma. Nåväl, Idag var det mkt jobbigt väder, All snö har regnat bort så nu är det regn,is, slask och  allmänt inge kul :P For till skolan imorse då iaf för att ha Engelska där vi såg en kass film Happy Feet. Efter det gick jag på mitt Soc-möte för att få beskedet att "Det finns inte skäl nog att ge dig ett eget boende även om jag förstår att det finns problem, Sen måste jag hålla med dig om att din Mamma är väldigt egocentrisk och beter sig ganska mkt som en tonåring för att inte rent ut säga barnsligt" 

Huhu :)
Jaja, ganska besvikande ändå.. Men ja, hade väl ändå inte väntat mig så mkt annat, Får hoppas att det fortsätter funka här hemma och inte blir lika dåligt som tidigare.
Skulle ju fara till Emmeli idag oxå, Men hon har inte ringt och jag ids ju inte åka ända dit åsså är kanske ingen hemma.. Hinner ju med det någon annan dag, Då det kanske inte är värsta regnvädret heller. Köpte hårfärg igår då som sagt å den tänkte jag väl sätta i typ imorn eller ikväll. Öppet hus på skolan imorn oxå, Som jag nästan hade tänkt gå på men risken är ju ganska stor ändå att jag känner mig för lat imorronbitti ;p


image128
Troja tyckte om snön :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0