Heelg

Höll jag på säga.. Inte riktigt men nästan, Känns som att det är Fredag idag iaf.. Sista dagen på praktiken för denna vecka och jag har överlevt där hela 3 dar ! Tänk vad jag är duktig ;)... En lekion imorn å sen äre då iaf helg !

Jag fick sluta lite tidigare idag å det var bra för jag hade ganska mkt att göra hemma.. Hittils har jag Lagat mat, Ätit, Vädrat sängkläder, Plockat undan lite småsaker och sådär. Nu har jag kvar att gå ut med Troja, Duscha och Dammsuga innan Emil kommer.. Sen ska jag nog bara pussa på han heeeela heela kvällen, Nej faktiskt inte.. Ska till Ängesbyn en sväng oxå å sätta glykol i DSU om Emil har kommit ihåg att ta med det. Annars  vet jag ikket vad som skall hittas på :)

Ska springa ut i kylan me hundis nu iaf, Tror de är kring -10..  Brrrr


Kommentarer
sara

mysigt att pussas en hel kväll=)

2007-11-16 @ 17:35:41
URL: http://flippaut.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0