Hamburgers

Det har väl inte undgått nån (I lule iaf) Att Mcdonalds i stan ska stänga.. Detta upprör nog många som gärna vill sitta där hela sin fredag och lördagskväll, Men även mig som faktiskt gillar deras billiga cheese som är så god.
Nu ska dom ju iaf behålla den utanför stan för att den går bättre.. Det trodde jag faktiskt inte :p

Jaja hursomhelst, Jag har ju tänkt tidigare på hur jävla mkt flottmatsställen det finns i Lule men idag stog det i tidnigen tillåmed.. Det finns

4 Max
3 Korvgubben
3 Sibylla
(Tror jag, Räknar G-stad, Preem + Bergnäset)
2 Mcdonalds (För Tillfället)
2 Matstället
1 Frasses
1 Tasty
Järnvägsgrillen


Och säkert fler.. Sen finns det ju 1000000 pizzerior oxå så.
Inte konstigt att folk blir feta. Nu ska jag iaf sluta prata om god mat för jag blir sjukligt sugen.


image142

Nä fyfan... Om man skulle gå å äta en fruk å lite hårdbröd kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0