Haha Kinkig

Jag har haft sjukt svårt att sova inatt.. Tror min hud blev massa torr av solariet för de har kliat å kliat masor. Sen somnade jag så ringde Emil å väckte mig, Så somnade jag tillslut om så fick jag ett sms som jag vaknade av. Sen somnade jag iaf :D Äntligen... Anledningen till att jag skulle sova tidigt en Fredag-kväll var för att jag skulle gå tidigt till min praktikplats å säga att det inte var nåt för mig osv... Sen när jag kom dit så var inte ens nån av mina handledare där så jag sa åt nån där att be dom ringa mig, Å det gjorde hon sen. Å var typ helt stött

"Jaha, vad var det som var så hemskt här då ? Varför kunde då inte fortsätta här då" "Vad är det för fel på det här boendet då" blablabla...
Så sa jag att det inte var nåt för mig å att jag ska göra min praktik nånstans med såna som är mkt mindre handikappade, Tex på en dagverksamhet
"Jaha men där är dom ju ännu mer på eftersom dom är pigga"
Jaja kanske det, Men det vore bra om ni kunde skicka tillbaka kuveret med alla papper till min lärare, Hon ville ha dom eftersom jag ändå varit 4 dar.
"Vadååå inte har du alls varit 4 dar här"
Jo det har jag
"Jaha jaja kanske det, Jaja men det var ju synd att du inte ens kunde ge det en chans!"
Jag gav det en chans 4 dar.

Ja helt sur iaf :P

Nu sitter jag här å fryser å väntar på att klockan ska ticka sig framåt, Jag å Nina ska gå ut å mötas med våra hundar... Får se hur det går :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0