Fortsättning på dagen

Jag har faktiskt varit ganska duktig och plockat i ordning massa saker, Tömt disk, Slängt mina gamla blommor, Tömt massa sopor osv. Har även läst 10 kapitel i min bok och den är väldigt bra och spännande so far :)

Sen har jag pratat med Amanda i telefon 2 timmar, Tiden går alltid så fort då :p... Och snart är det dags att börja göra middag, Idag blire en skitagod "smörgåstårta" gjord på stora polarkakor, Nivet dom som ser ut som halvmånar.. Sen på dom är det tonfisk och cremefraige gegg, Ett till lager bröd åsså typ paprika, gurka åsånt där uppe :) Hoff jag hade planerat att dammtorka, Men jag kan nog skjuta på det nån dag till tror jag :P


Jag längtar SOM FAAN efter julen nu, Att få börja julpynta å göra massa julgodis å baka å allt sånt kul.. Wiwiwi :)


image136


Kommentarer
Hanna ^^

vilken mysig bild!! =)

2007-11-13 @ 09:44:00
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Hanna ^^

ja visst är den grymt bra!! =) och pappa blev så glad... =)

2007-11-13 @ 15:11:16
URL: http://hannaofsweden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0