Fint vääder

Idag är det såntdär ultimat vinterväder.. 6-7 grader kallt, typ 20 cm glittrande pudersnö.. Strålande sol :)
Såå jag tog Troja med mig och gick ut, Vi gick till en äng här nere som det aldrig är nån på så där fick vi vara ifred och Troja kunde springa runt hur mkt som helst i snön å ha kul :) Hon tycker de är jättekul när man sparkar upp snö i luften så hoppar hon som en galning å försöker bita snön  :P Skitsött :) Sen tränade jag lite inkallning med henne oxå.. Nästan en timme var vi ute å sen gick vi in.. Jag ska ta å packa det mesta redan nu tror jag så slipper jag stressa imorron :) Sen ska jag t å laga lunch för jag är hungrig minsann.


Ska lägga in några bilder på Troja sen, Tyvärr hade jag inte kameran med mig.. Synd för det hade blivit jättefina bilder då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0