Ett Måste

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Nästan exakt alltid.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
Lördag natt typ kl 3-4 När jag sov, Av Emil.

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Trött..

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Svart !

KAN DU LAGA MAT?
Jadå

VAD TYCKER DU OM FÖTTER?
Inte något särskilt

ÄR/VAR DU AKTIV I SKOLAN?
Haha nja..

VAD SAKNAR DU?
Emil !! 

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Euuh.. Det är länge sen men det var väl säkert för att jag blev arg/lessen/besviken nånting.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Ja.. Jag var ju med min man :)

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
The, Oboy.. Men dricker oftast vatten.

RAKAR DU BENA?
Ja.

ÄR DU NYTTIG?
Försöker :D

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG?
23-00 typ.. eller senare.

VAD SKA DU GÖRA I VINTER?
Vänta på att den tar slut :D

PROJEKT JUST NU?
Har nog inget.

VAD BORDE DU GÖRA?
Dammsuga & Gå ut med min hund.

VAD VILL DU GÖRA NU?
Mysa med Emil.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Sommarjobb

JAY LENO SHOW?
Suger väl

VARFÖR HÅNGLAR MAN?
För att man gillar andras slem ? huhu nä för de är mysigt.

ÄR DU BLYG?
Mja.. Ibland

ÄR DU POLITISKT AKTIV?
Nej..

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
kl 06 :(

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?
Inget :(

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED?
Ingen alls ;P

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Driver eller gta

VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?
Sims vare väl.

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?
Vanliga brev får man ju aldrig så de hade kanske vart kul.

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV?
Nix

TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
Ja !

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Haha jadå det har nog hänt.

VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN?
Hahah jadu... Det orkar jag nog inte börja räkna upp :)

ÅNGRAR DU DET?
Nä, Är man full så är man väl. 

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG?
Hmm... Borra 

BRUKAR DU SMINKA DEJ?
Inte så värst.

ÄR DU NÖJD MED DITT LIV?
Ja, Just nu är jag faktiskt lite nöjd

VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Dieseltröja och mina mysisar

VILKEN HÅRFÄRG HAR DU?
Fläckig brun med utväxt ;D

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP?
Ja :)

VAD VILL DU JOBBA MED?
Vet faktiskt inte just nu.

HAR DU TRÅKIGT JUST NU?
Ja ganska.. segt

VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA?
Kärlek

VAD I LIVET ÅNGRAR DU?
Det är så mkt.

VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK?
Ja de är mkt blandat.. Men mest gammalt

KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL?
Nja jag har väl inte riktigt nån.

ÄR DU TRÖTT?
joo..

NÄR VAR DU FULL SENAST:
I lördags

SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON:
Med Emil det är mysigaaaast :) 

BÄSTA GRUPP/ARTIST:
Hoff va svårt... Eddie, Hurriganes, Johnny Cash osv

HUR MÅNGA SKOR HAR DU?
Nåra st... kanske 8.

VAD GÖR DU IMORGON?
Ska va i skolan, Kanske förbi emmeli å hämta en grej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0