Dålig Uppdate

Ja, jag är då alltså hos min karl i Ume.. Å däröör är det himla dålig uppdatering från min sida. Idag har jag gjort massvis med viktiga saker.. tex så har jag sovit till vid 14. MEN jag var faktiskt vaken mellan tpy 9.30-11. Då diskade jag å stäade diskbänken, slängde lite skräpp åsånt. Nu efter jag har vaknat å stigit upp på riktigt har jag msnat lite och sen dammsugit. Undra om jag ska orka skura spisen oxå.. Den är värsta smutsig. Jaja.. Idag kanske vi ska dricka nån öl och sådär.. Jag vet inte, inte så noga för mig heller.. Less på alkohol. faktiskt. Jaja nu vill jag att Emil ska komma hem.. Ska pussa på han litegrann då har jag bestämt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0