Bad Dream

Inatt drömde jag att jag hittade en halvdöd jätteliten hund, Den låg där helt hjälplös å hade blivit överkörd... Jag tog upp den å ringde Mamma för att be henne skjussa oss till vetrinären, Men hon ides inte. Jag sprang till en buss och åkte till stan, Hunden levde fortfarande och jag sprang till nåt djursjukhus... När jag kom fram var den redan död. Jag hade inte räddat den... Ångest över min egen hund kanske ?



Idag känner jag mig bara äcklig och risig och blä blä blä. Måste ändå fara till  skolan bara för att man få så mkt frånvaro på den här långa jävla dan... Dessutom är det kallt ute. Jaja.. Jag måste typ gå till bussen.. Vill bara krypa ner i sängen igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0