Totally Bored

Jag bliiiir så leeessss på att det bara passar folk att höra av sig när man själv ska göra nåt kul och dom kan få ut nå av det. Men när dom ska hitta på nå då var det tydligen inte så noga längre. Usch.. Alla är falska.

Hursomhelst har jag sett Madagaskar med Markus idag.. Den suger ju men vad gör man int :), Sen har jag sovit nån timme eller två, Ätit goomat.. Rostbiff med nån hemmagjord potatissallad, Tomatsallad och sås. Det var smaskigt. Jag har föresten grillat med Markus på balkongen idag oxå.. Först tog det 100 år för kolet att bli varmt å det blev helt svag värme så inget blev grillat.. Sen mitt i allt började det bli bränt osv.. Så jag blev lite irriterad :P. Jag har nu nyligt sett Dirty Sanchez - The Movie å att satan va dom är sviiiniga !. Pancho fettsög sig utan bedövning.. Och sen så DRACK DAN AV FETTET/BLODET.. Bluuääh ! Pritchard högg av kanske 1 cm av sitt finger.. Och ja. Helt överdrivet sjuka var dom. Filmen blev iaf lite väl lång och man lessnade lite på deras skrik :) Jag har feeeeaaatttt me ont i nacken.. Det är sjukt va jävla ont de gör.. Så ont att jag får ont i huvet å mår illa. Jag hatar min nacke. Såå jag ska nog göra mig en tunnbrödspizza om en stund och sen förhoppningsvis kunna somna även om jag sovit rätt mkt idag, Det är ändå ingen på msn så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0