Todaaay

Jag var på dåligt humör idag oxå när jag vaknade men det gick över litegrann ändå efter ett tag.. Vi har inte behövt göra så mkt idag så det har inte vart direkt jobbigt men precis lika tråkigt som alltid annars. Jag å Cissi var iaf duktiga och gjorde klart hela Irland-arbetet idag :) Åsså köpte vi godis på.. eh.. Hälsans Hus =)

Sen då... Hade vi verkligen aslångtråkiga lektioner i Svenska å Medicinsk grundkurs men fick som tur var sluta tidigare iaf.. Jag var trött å somnade.

Jaja, Sen gick vi till bussen å jag åkte hem.. Så såg jag att tapeterna var på plats nu iaf, Det var väl fint.. Helt okey men jag gillade ändå dom jag hade i förra lägenheten mer.. Dom var fina. Sen när Mamma kommer hem ska hon iaf få städa å skura bort allt spackel å slipdamm åsen flytta in möblerna igen.. Jag orkar inte. Vill se film.

Eller sova... Åsså vill jag äta god mat.. nånting gott men jag vet inte vad. Im bored
image12
Jag måste väl föresten beställa nå grejer till örona oxå nu när jag börjar komma upp i rätt storlek igen.
Denna plugg är mktmkt snygg och jag vill ha ! :D

Jaa, En liten Uppdatering nudå.. Mitt rum är möblerat nu igen så de är rätt skönt att kunna sitta här vid datorn i ett "nytt" å fint rum.. Den röda väggen var inte riktigt sån röd jag hade tänkt mig att det skulle bli men jag tycker de blev fint ändå.. Ska bli kul att få upp hyllor å tavlor här nån dag.. Åsså har jag ju mina nya sängkläder å mina nya blommor, Ja det känns bra helt enkelt :)

Å dom som läst min lunarblogg vet ju redan men,.. Jag har sett filmer idag, 3 st. Fröken Sverige var jättesööt å jag vill väl oxå hitta värsta gulliga pojkvännen sådär.. Som på film :)  Ajustja jag har varit en snabbsnabbsväng till lången idag å kollat så de inte regnade in.. Men fönstret jag trodde var öppet var visst stängt så ingen olycka skedd :), Såg att jag verkligen måste ta å städa lite oxå huhu... Men det får bli här nån dag när det hinns. Jag skulle ju föresten ha farit på massage idag oxå men med min tur så var ju självklart min massör sjuk, otur otur.

Inget har förändrats, Det är samma nu som då... Och jag vet att du vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0