Oops

Det var inte meningen att jag skulle vara hemma från skolan idag men jag somnade sentsent åsen har jag vaknat mest hela tiden oxå så jag var väl för trött för att fatta att jag skulle stiga upp eller nåt sånt :) Jag drömde iaf en jääättehemsk dröm nu på morronen... Skitsorglig var den... :'(

Sen steg jag upp vid 10:40 kanske och gjorde läxan direkt för att inte fastna vid datorn ;p... Alla Frågor var skittröga så jag blev helt irriterad men ja.. jag var duktig å gjorde dom flesta ändå :)
Å nu känner jag lite för å byta till mina nya sängkläder.. Men när man håller på med sängen flyger det runt damm, Då måste man dammtorka.. Å då blire ju samtidigt at städa.. Å då måste man ju dammsuga. Så ja, Det kan bli jobbigt att byta sängkläder !!.

Å dessutom, Så vill jag att dom jävla målarna ska komma å tapetsera om mitt rum nu för jag har väntat länge, Jävligt länge å det börjar bli störande att inte kunna packa upp mina grejer.

 Så ser dom nya ut å dom är sååå mjuka, Typ nån blandning av bomull och satin.
349 kr @ Ikea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0