Okey Dag

Jag vaknade.. 10.30 eller 11.30, Kommer faktiskt inte ihåg! :O. Det var iaf soligt och varmt ute så jag tänkte
"Jaa, jag far ut å cyklar å får motion !!"
Det gjorde jag... Å det tog inte många minuter för mig att inse hur kass kondition jag har =p
När jag kom in igen gjorde jag iaf Frukost/Lunch.. Jag åt Mjölk + Müsli (Axa's DinkelMüsli med pumpafrö,Linfrö och fikon) Den var inte alls lika god som Kanel & Frukt :(, Det är alltså dom extranyttiga i svarta påsar jag pratar om nu :) haha.Jaja.. Till det åt jag smaskiga mackor iaf en halv Axa Harmoni (Luktar hönsmat så är säkert väääldigt mkt nyttigt), Keso och lite skurna ärtskidor på det iaf. Ganska gott. Sen en riktig smaskis. Hårdbröd modell Ryvita med tunna Advokado-skivor med lite citronpeppar på.. Sååå gott. Misstänker att jag måste göra mig en sån snart :D. Efter det började massa negativa tankar ploppa upp i hjärnan så jag började hata allt och gick å sov. Vaknade 2 timmar senare å gjorde inget.. Gick mest å väntade på att Mamma skulle komma hem å göra middag till min jääättehungriga mage. Hon däremot hade jättebråttom bort direkt hon kom hem å hade hoppats på att jag skulle lagat middag haha. Det blev iaf bara spenatsoppa å därför är jag ganska hungrig nu. Jag har iaf sett
Ed Wood idag.. Den var inte nå bra, Trots Johnny Depp i huvdrollen ;). Nu ska jag ta å käka.. Nån smaskig macka med advokado eller kanske en pizzamacka.. Eller eller eller. Det är svårt att bestämma sig när det finns så mkt gott :) Ikväll k:22 är det iaf en film på 1:an som heter Rakt upp i 90-talet om en familj som bor i ett byggt hem under jorden ändå från 60-talet åsen när dom kommer upp är allt helt annorlunda osv.. Egentligen en meningslös å ganska kass film.. Men den är gullig :) Det är föresten Girls of the playboy Mansion ikväll oxå så jag får växla mellan lite :)

Haha jaja.. Det här blev en extreemt meningslös blogg.. menmen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0