Nu har jag bestämt mig

Jag ska ha kvar bilen... Jaja jag vet att jag typ inte skriver om nå annat men de är faktiskt viktigt !

Jag har tänkt såhära; Att jag har kvar den nudå å besiktar den sen i Juli, Så får man åtgärda det dom anmärker på sen, Man får ju ändå köra 1 månad till.. Å då är ju sommaren ändå nästan slut, Å eftersom jag inte har råd med nå vinterdäck så passar ju det bra :) Å om jag tex skulle behöva en ny motor sen lr nåt så har jag ju en 300D som ändå bara står å skräpar haha :D
 Men jag vill ju ha ny lack oxå hihi :)

Jaja... Jag ska nog inte göra nåt spec idag men imorn är det cruising å det blir jag ju hemskt lessen om jag missar, så jag hoppas att det på nå sätt löser sig så jag tar mig dit osv. Är sugen på att fara med lången men vet inte riktigt hur mkt jag litar på den..


Who would really love this car but me ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0