Måndag Kväll

Och det regnar fortfarande.. Tokigt Tokigt. Nu när man sitter inne låter det ju så himla mysigt med regn.. Å det ser mysigt ut oxå.. Å luktar gott gör det. Men mindre mysigt är det när man ska till å från skolan å blir en massa blöt å kall... Dessutom är det inte bra för Min & Cissis skinnjackor att få en massa vatten på sig ;) haha. Jag har tusans tusingars ont i nacken nu oxå så jag ska ta en Ipren nu, Äta kvällis... Åsen gå å sova med en halsduk på =).. Ska föresten kladda dit lite Aloe Vera Rub, Det är skitbra.. Det blir skiitvarmt på huden åsså blir musklerna helt uppmjukade. SKÖNT :)


Joo. På tal om ett hemskt intressant ämne.. Jag såg på en aftonbladet-sida idag som handlade om BigBrother-Jessicas bröst... Hon har ju alltså silikonat dom.. Å DET PASSADE INTE. Hon sa att hon ångrade det varje dag.. Å ja det borde hon göra för det var inge snyggt. Haha ja då har jag gett min åsikt i den globala frågan oxå :D


image16 Erkänn inte snyggt ?!


Kommentarer
Nina

Äre BB-Jessica? Inte fint var det!

2007-05-15 @ 18:52:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0