Ledig Måndag

Och jag håller seriöööst på att svälta ihjäl.. Eller jag gjorde det nyss iaf.. Just nu blev jag lite mindre hungrig mitt i allt, Ska hursomhelst snart gå å göra nyttig grööt. Sen tror jag det blir att känna lugnet i solen nån stund, Genom mina nerdragna persienner kan jag ana en varm dag därutanför haha :) Å alltså... Nu när det börjar bli varmt måste man ju egentligen köpa lite sommarkläder (Iaf jag som nte har några)... Men halååå, Det spelar ingen roll hur mkt leggings,kjolar och klänningar jag köper... Jag kommer ju aldrig använda nå av det ändå.. Å varma kläder är så VARMA ! Helt kneepigt skulle jag vilja påstå att det är ! :D

Haha å mina drömmar inatt då... Helt sjuka var dom oxå. Först drömde jag att jag var tsm med en typ turk eller indier eller vad han var.. Å jag fick typ inte gå ut för han eller nåt å jag försökte rymma från han hela tiden å jag var tvungen att låssas tycka om han för att han inte skulle döda mig, Å medans han var borta gick jag ner i hemlighet till våran granne fast det var min gamla granne som bodde där åsså frågade jag om jag inte kunde få bränna upp mitt grillgaller på hans grill för att min pojkvän snart skulle komma hem ? sjukt. Åsså drömde jag att Jag,Jakob & Sofia var i husvagnen hos pappa å typ bodde där.. Sen har jag drömt att jag var tsm med en annan oxå å att vi typ rymde å sprang nånstans å jag kunde springa på vatten haha :P


image35
Liten uppdatering av dagen då; Jag såg att vi hade The Departed hemma å eftersom jag läst att den ska vara så bra, Längtat efter att se den å haft så höga förväntningar på den så bestämde jag mig för att se den då. Den var 2 timmar och 30 minuter lång. Seg, Jobbig och faktiskt inte ett dugg bra. Om det var meningen att den skulle föreställa ett Gangsterdrama misslyckades det totalt. En skam för sin genre helt enkelt och jag är besviken på Martin Scorsese !

Visst, Di Caprio är ju snygg ;).. Men i övrigt är den inte sevärd !
image36


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0