Ledig Idag

Skönt, Jag har fått sova nåra timmar längre och hunnit med att drömma många skumma drömmar :).. Jag älskar att drömma, Det är såååå kul.. Å typ spännande haha :D. Igår iaf så berättade Tilde att hon hade drömt att hennes Mamma fått ett barn som hon inte ides ta hand om så Tilde fick göra det. Inatt drömde jag att Pappa hade ett barn som Jag var tvungen att ta hand om å gå upp å mata det på natten med massa ris med typ ärtor i å nån puré till det å päronsaft i en nappflaska som läkte haha. Sen drömde jag att jag var nån typ cowboy.. Så skulle jag å min häst över nån flod men då drunknade den :(. Jaja sen har jag drömt en massa annat oxå men jag kommer inte ihåg så tydligt.
När jag vaknade dammsög jag som jag skulle göra för nån dag sen.. :P Sen åt jag frukost.. Nyttigt bröd med vitlöks-cantadou, Kalkon och Grönt thé till de. Idag kommer Markus hit så jag ska kraaaama ihjäääl han !! <3.
Sen ska jag nog se nån av filmerna jag har lånat oxå... Fast egentligen skulle jag behöva städa ur lången typ.





Björn Afzelius - Fröken Julie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0