Irritation.

Vet inte varför jag har tänkt skriva nu..  Jag har nämligen ingenting att skriva för jag är just nu väldigt irriterad. På en liten skitsak som jag inte överhuvudtaget ska bry mig om. Men gah, Man kan ju inte styra sin hjärna.
Hursomhelst var jag inte i skolan hela dan idag, Blev så slött att bara sitta å vänta.. Eftersom vi inte har nåt att göra nu på lektionerna förutom Prov åsånt som man får gå när man är klar med. Såå... Jag for hem efter Matten å försökte vara vaken en stund.. Men det var svåårt vill jag lova, Så jag vaknade nyss. Sitter för tillfället och hoppas på Goood Middag idag ! :D


WIHO :)... Vi ska köpa en hund redan till skolavslutnigen.. Mamma har typ börjat ändra sig nu å tycker det ska bli kul med hund osv så hon ska väl vara med den medans jag jobbar åsså får jag fara hem på lunchen åså, Det blir nog bra. Å vi har hittat en nu idag som vi har ringt på, Det är en Labrador/Amstaff tik, Snart 3 månader och dom kunde skicka den med flyg hit. Tyvärr hade nån redan varit å kollat på den å skulle höra av sig imorn.. Men om dom inte gjorde det så får vi köpa den. HOPPAS HOPPAS, Gud hjälp mig nu ! :D


Såhär sööt är hon :)
image34

Och om vi har så otur att den redan är såld så fanns det en till som sålde Amstaff-Tikar fast med bara 12,5% Labrador i, Men dom var söta... Å dom fanns i Malmö dom med såå... I nödfall dom då men hoppas på denhär :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0