Hey däär

Skola idag, Började kl 10 med Matte.. lika Okul som vanligt, Sen Medicinsk grundkurs.. Det hörs ju bara på namnet hur kul det är då. Men dagen var inte överdrivet jobbig ändå.. Jag å Tilde töjde lite öra åsså hade vi föresten inge Metod så vi slutade tidigt.. Skönt :) Imorn dock har vi Nationella prov.. Typ kl 15 då vi egentligen skulle ha slutat redan, Lite surt. Imorn åker iaf Markus till Turkiet... Kommer sakna han <3   

Så sitter jag å funderar lite... Jag vill ju sätta trägolv i mitt rum... Det borde ju gå med sånt klickgolv för det går ju att ta bort sen. Jaja.. Det är väl inte det viktigaste på jorden men det skulle vara kul iaf. Fast hellre kan jag ju lägga pengarna på nåt annat.. Tex tatuering eller nåt till bilen... Lr ja.. det finns ju hur mkt som helst :)
Jaja den här datorn suger iaf å jag längtar efter mitt rum.. Buhu







 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0