Hemsk Dag

Ja.. Verkligen jättehemsk har den varit. Har som sagt då legat i sängen precis hela dan.. Bara sovit å sovit. Det började med att jag satt vid datorn å fick en.. "Attack" vad man ska kalla det.. Plötsligt blev allt värdelöst å jobbigt. Kände mig bara hemskt mkt lessen å gick och sov. Jag vet att Mamma blir orolig.. Hon har kommit in många gånger i mitt rum idag.. Å bara tittat på mig med lessen orolig blick. Frågat om jag vill se en film med henne, Gett mig mat, Frågat om jag vill ha nåt, Om hon ska göra kvällsmat.. Om det finns nånting hon kan göra. Å jag kan inte göra nånting annat än att vara otrevlig mot henne.. Jag måste hålla mitt hårda skal för att försöka att inte bara bryta ihop å bli lessen hela  tiden. Såå... Då får jag ju 100 gånger mer ångest för att jag inte tar emot hjälpen från den enda som just nu bryr sig eller ens förstår minsta lilla.

Jag har iaf varit på liiite bättre humör nu senaste timmen typ å jag har kommit fram till (Efter att ha läst en massa om depressioner och tänkt osv) Att imorgon skall psykologtid bokas !. Klart jag inte vill.. Men jag Ska. Det går inte över av sig själv och det blir bara värre och värre med tiden. Varför ska man må dåligt när man faktiskt kan arbeta sig mot att må bra ?!


Sen är det väl lika att jag härmed Varnar alla läsare ! Jag lär väl mest bara skriva av mig en massa nu i fortsättningen.. Det kommer nog se ut mkt som att jag bara gnäller och tycker synd om mig själv, Men JA.. Jag tycker det är jättesynd att massor massor av människor mår dåligt varje dag överallt i världen. Och jag skriver faktiskt inte det här för att få medlidande.. Verkligen inte. Men däremot för att skriva av mig.. Få ut det, Rensa hjärnan. Jag hade nämligen inte tänkt att det här skulle få fortsätta mer.. Ett halvår är nog och veeerkligen för mkt. Å på sommaren ska man dessutom vara glad. Sen ska jag ha ork att jobba oxå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0