Hej

Lediga dag du suger.. Ja du sug sug suger ! S U G E R !... Ja, Du är fullkomligt värdelös och jag hatar dig.
Ännu en meningslös dag som inte gett mig nånting annat än uttråkning och hat mot allt. När jag tillslut hade kämpat å varit vaken till 16:30 så gick jag å la mig.. Å vaknade nu. Förutom alla gånger mamma väckt mig... Jag åker till solariet, Ska du inte ha mat, Jag har lagat mat åt dig.... Ska du inte komma å äta, Men du måste ju äta nåt.. jag har ju gjort mat blaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaaa. Jag skiter i mat !.. Det är helt skumt.. Vanliga dagar är jag ju törtstig, Kissis, Hungrig.. Nivet såna vanliga grejer. Men inte när jag hatar allt.. Då hatar jag verkligen bara allt. Inget annat än att få sova bort dagen spelar nån roll. Och hur kommer det sig ? Jag gick å la mig tidigt igår.. Sov till vid 10..Sen har jag sovit masssor nu då. Å ändå ! Ändå kommer jag vara lika trött ikväll å somna... Åsen exakt samma sak imorron. Hur kan jag vara så jävla trött av att inte göra nånting ? Ja kanske just det som är felet.. Eftersom jag inte gör nånting kan jag lika gärna bara sova. Å när jag är såhär Sur,Arg,Negativ och hatisk mot allting så sitter jag å tänker hur mkt jag hatar allt då (logiskt). Så nu sitter jag å planerar hur mkt jag ska skita i cruisingen.. Ligga hemma å dö. Jag sitter å hoppas att hundjäveln inte ska komma. Asså jag tänker såna tankar som inte ens är mina.. Min hjärna hittar på nya saker för att få hata ännu mer... Lagomt störande, Jag vet ju att jag faktiskt verkligen verkligen inte alls vill missa cruisingen (Som du ändå kommer göra säger negativa hjärnan) Och jag längtar ju jättemkt efter min lilla hund (Som ändå bara kommer vara till besvär säger negativa hjärnan).... Så fort jag försöker tänka en enda pytteliten positiv tanke så kommer dumhjärnan å förstör allting. Det är som att det är en negativ & en positiv del. Den negativa är allt för stark.



blablabla.. ja det är ju bara masssa crap alltihop. F U CK   I  T !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0