Hallåådär !

Vaknade tiidigt idag... For til skolan sen men vi hade visst inget att göra idag heller så.. Vi var där tills vid 10 eftersom stan öppnar då. Eller ja... Jag & Cissi gick då.. Tilde & Sandra gick inte då :) Jag hade ju då planerat att kolla i Djuraffären uppe i smedjan, Men ack så jag bedrog mig.. Den är ju borta nu å Telia är där istället. Det får bli Storheden imorn istället... Jysk, Rusta, Ica Maxi, Öb, Obs (jaja coop) och Dollarstore... Det borde ju finnas massa billiga saker där kan man ju tycka. :) Mamma smsade mig för nån timme sen å då var hunden kvar iaf. HOPPAS HOPPAS att vi får köpa den ! <3

Jag har även sett Young Guns 2 idag.. Om Billy The Kid. Den var bra, mkt bättre än jag väntat mig och bättre än 1an oxå. Gaaash jag är så imponerad av han.. Han är (var) såååå cool !! :D


Anywaay... Jag ska börja kooka nå food här snart.. Mamma lagade nån böngryta igår så jag tänkte sätta den på nå bröd å häva in i ugnen, Göra typ köttbullsbaugette åt Markus.. Å själv tänkte jag äta Tonfiskgegga.... Veeery gott indeed !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0