Fortsatt Positivt !

Dagen har fortsatt bra.. Jag har kikat endel i en hundbok och hittat nåra till raser jag kan tänka mig men vill iaf helst ha en Amstaff/Labrador blandis helst :) Jag har kollat en sida på internet oxå www.hundrondellen.se där man adopterar olika hundar i olika åldrar från Portugal, Det fanns faktiskt riktigt många fina. Hittade en som jag särskilt föll för men jag hade nog tänkt mig en mellanstor ist för en stor, Med tanke på utrymme och matkostnader. Jag har föresten sett en film idag oxå. Tjenare Kungen den var faktiskt dålig.


image31 
Såhär söt var den lille gulleplutten i Portugal,
Det kostar 4500 att "adoptera" därifrån :)


Men sen har jag även hittat en Labrador/Amstaff som jag är TOTALLY IN LÖÖV WITH.
Otroooligt synd bara att den var säljklar nu å jag kan ju inte köpa förrän senare i sommar :S
Vill såååå gärna ha den :(

image33 
HAR NI SETT NÅ SÖTARE :D ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0