Bra Dag hittils.

Jag vaknade på morronen å kände att jag inte tänkte stiga upp. Varken orkade eller ville men jag kämpade mig minsann upp och åkte till skolan, För att märka att vi bara hade en lektion (Som jag missat) och sen skulle vi på föreläsning haha.. Cissi & Tilde hade oxå försovit sig :P. Sen gick iaf Jag,Tilde och Sandra på stan.. Vi kollade runt lite överallt och letade shorts till Tilde å Jag letade Morsdag-Present. Jag köpte nåra fina ljusgrejer, Typ ljusstakar till värmeljus som hade passande färg till Mammas rum. Vi gick runt och svälte ihjäl oxå så vi käkade Lunch-Buffé i massor på Ban Thai så nu är magen rund vill jag lova ;D. Efter det satt vi ute i solen i evigheter innan vi kollade i lite fler affärer. Sen har jag kommit hem typ nyligt... Vet inte riktigt vad jag ska göra men måste försöka hålla mig sysselsatt iaf så dagen inte börjar bli dålig nu. Måste tex slå in presenten och sen finns det säkert en hel del behov av städning här överallt.





Mors dag - Tips är HEMTEX, Mkt bra eftersom det var 40% rea på hela butiken å där finns det ju mkt för Mammor ;). Dessutom mkt som jag själv ville ha... Söta sängkläder, Sköna kuddar, Fina handdukar, Ljus å massa annat :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0