Nu är det Lördag igeen

Å jag sitter här i min ensamhet.. Har nyligt kommit hem från praktiken.. Fan va långtråkigt det blir att vara där hela dan å kvällen, Så slött å enformigt. Det vore en annan sak om det hände nåt annorlunda nån gång men det är verkligen bara Same shit different day . Menmen, Snart är det slut iaf... På måndag är sista dan å då tyckte Cissi vi skulle ta med fika dit.. Det vill inte jag men dom kommer ge henne bättre betyg om hon är trevlig å har med å inte jag haha... Nä men grejen är den att min handledare är allergisk mot typ allt bla. gluten så det blir ju värsta jobbigt för mig att baka nåt som inte får innehålla nånting :p Jaa nu är det som sagt Lördag kväll och, Jaa jag har inget att göra.. Absolut ingenting så jag ska ta å kika om det är nå på tv annars vet jag inte.. Är trött som fan å imorron börjar jag kl 7 :S

Jo föresten, Det är maffiabröder på 3:an ikväll. Mikket pra Mikket pra. Se den !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0