B-L-O-G-G

Ja, Det är väl lite coolt att ha blogg nuförtiden så jag täntke att jag måste väl skaffa en jag med. Vet egentligen inte riktigt varför, Eller vad jag ska med den till eftersom jag har min lunarblogg som jag kan klaga i, Menmen.. Ska se om jag kanske har nåt intressant att skriva här nångång.. Om inte annat får jag väl skriva nåt ointressant ;)

Hursomhelst, Denna dag har varit en bra dag... Fram till ikväll då den blev en helt värdelös kväll. Pappa ringde idag igen iaf å sa att jag fick bilen.. Ska försöka få den till garaget i Boden så snart som möjligt iaf, Jag har ett par nya skor och ska få ett till par imorn... Men jag är inte nöjd, Jag blev nöjd för stunden nåra minuter men det är aldrig långvarigt.. Jag vill kunna köpa lycka !!... Eller nä, Jag vill ju kunna vara nöjd över det jag har.. Eller nåt sånt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0