Yeah

Jag har egentligen inte mkt att skriva... Senaste dagarna har varit sköna å bra. Har tagit ledigt å varit hemma å sovit länge :) Igår var jag en sväng till lången..Ska väl mest troligt byta bort den imorn då så jag ska städa ur den idag, Plocka ut lite grejer och sätta dit lite som ska följa med.. Typ värmepaket åde. Sen ska jag nog inte göra mkt mer idag.. Skulle allt vilja träffa Cissi å höra vad som är planen för imorn, Jag känner mig stressad !! !! :P




image40


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Typ.. 2 ?
Vilken svordom använder du mest: Jävla
Äger du en iPod: Neij
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Använder inte väckarklocka
Har du någon fobi: Nej inte direkt
Hur många resväskor äger du: Ingen
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Nej, Inte när det är varmt heller
Var köper du dina matvaror ifrån: Typ kvantum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Ja
Har några av dina vänner barn: Nej :(
Har någon någonsin kallat dig lat: Haha.. Många ggr
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Cdspelare ? Det är såå 90-tal ;)
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Choklad... Oboy alltså
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:Säkert men isåf kommer jag inte ihåg den :)
När var senast någon stötte på dig: Säkert för länge sen :P
Vad åt du till middag: Ska äta nåt med köttfärs
Använder du huvtröjor: Jo, Typ always
Favorifärg: Svart
Kan du vissla: Förmodligen :)
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Inte vad jag kan komma ihåg
Vem var den sista som ringde dig: Cissi, ringde å väckte mig. jag blev sur å svarade inte :P
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Jadå, Sånt gör alla :P
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0920
Tittade du på tecknat när du var liten: Men  ja
Hur många syskon har du: Ett helt gäng
Är du blyg inför det motsatta könet: Beror på, Men ganska.
Äger du några band t-shirts: Nä... Men munkjacka :P
När flög du senast: I mitt förra liv kanske
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 4
Läser du för skojs skull: Ja, fast sällan
Pratar du några andra språk: Engelska, lite spanska
Diskar du din egen disk: Nej.
Har du gråtit offentligt: Kanske nån enstaka gång. Kan inte komma på nån iaf.
Har du en stationär dator eller en laptop: Stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker: Nej, väldigt sällan
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja.. Tatueringar flera stycken.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Dejt, Typ gå på bio eller resturang ? Snacka neeerdy-
Kan du kasta macka: Nä de är svårt
Har du någonsin varit på Jamaica: Nej, Tyvätrr inte :(
Vad har du med dig in på bion: Går aldrig på bio
Gillar du att flyga flygplan: Vet inte.
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Ärlig. Snäll och rolig oxå :)
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Om man blir attraherad av den är den ju inte oattraktiv för en ?!?!
När sov du senast på golvet: Haah.. ehh.. Jag har en säng.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Man måste ju inte sova.. Men nåra timmar är väl alltid skönt
Äter du frukost dagligen: Japp
Vilken är din favoritfrukt: Kanske typ..Passionsfrukt
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18 :D
Tror du på liv på andra planeter: Nee
Tror du att Gud är man eller kvinna: Vet inte.. Störd är han/hon då
 Hur valde dina föräldrar ditt namn: Mamma gav förslag.. Pappa sa nej till allt utom Elina typ.
Gillar du senap:  NEJ!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Knappast
Sover du på sida, mage eller rygg: Alltid sidan
Tycker du om att krama folk: Love it, Inte lika bra som pussar dock.
Skulle du säga att du är trendig: Nej
Äger du en digitalkamera: Ja, men vill ha en ny
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Star Wars.. SUGER
Tycker du att du är attraktiv: hah not really
Vad är du allergisk mot: Inget.. möjligtvis korkade människor
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej, Jag känner mig mätt & belåten
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Typ.. ja jag vet inte :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0