Troja Gulleplutt

Ska jag behålla dig?, Ska jag inte ?
Vad är bäst för mig ?, Vad är bäst för dig ?
Kommer det vara mest jobbigt eller kul ?


Det är såhär.. Att hon är så söt.. Jag vill bara hålla om henne for ever and always.
Det gör ingenting att hon pinkar på golvet, Hundlukten som jag först tyckte stank känner jag knappt nu och dessutom så är den ganska gullig, Ditt slem är inte särskilt äckligt.. Och när du snorar på kläderna så går dom ju faktiskt att tvätta, Det gör ingenting att du slickar på mig och att du gnäller å snarkar på natten är bara sött.


Sötnos <3


Kommentarer
Anonym

aaaw :')
svårt val.
Jag försöker inte leka
"hej-jag-är-bäst-på-hundar", vill bara hjälpa. Men jag ska säga såhär att det är ibland jobbigt att ha hund, man blir förjävligt less på den, men de gånger som är roliga, är verkligen roliga. Det jämnar ut sig. Testa att ge det en chans Elina, testa en månad kanske. :)
Du tycker ju om hunden, testa och vr inte rädd för att göra fel. :) /N

2007-06-06 @ 23:19:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0