Söndag

Idag har jag varit trött och på dåligt humör.. Äcklig middag å inget att göra. Tråkig dag helt enkelt så som Söndagar har en återkommande tendens att vara. Jag har iaf nu läst blogg efter blogg efter blogg där alla hyllar denna Ben&Jerry-Glass, Och eftersom den onekligen verkar väldigt god å nu nyligt börjat säljas här så for jag iväg till kvantum för att köpa en.. Burk eller vad man ska kalla det, Det var svårt att välja smak och hela 44.90 kostade den oxå :O Gash, dyrt. Eftersom jag ändå var där och min utväxt börjar bli rätt tydlig nu så köpte jag en Jane Helen Ultrablond.. Bästa blonderingen EVER ! (Även den billigaste ;)).




image50   VS    image52

Jag valde mellan dom här två och det blev Chokladglassen, Vet faktiskt inte varför nu i efterhand.. Inte heller vet jag varför alla dyrkar denna glass, Som faktiskt bara är HELT VANLIG GLASS. Frysta chokladbitar är föresten inte alls särskilt gott. Nåväl nu har jag provat den iaf.. Kanske bara var så att jag valde den sämsta smaken :P. Okey, Nog om glass för ikväll kl:21 på 3an tror jag? är det "Om en pojke" och till er som inte sett den säger jag; SE DEN :D. Okey den är inte lika bra som boken förstås men den är iaf väldigt kul... Och bra på ett seriöst sätt oxå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0