Shitt

Va överdrivet händelserikt mitt liv blev igår då.. Riktigt sjukt, Som på film eller tv typ :O, Ja dom som läst lunarbloggen vet ju.. Jag orkar verkligen inte skriva igen :P. Idag tog jag ledigt.. Var så jävla trött å slut. Jag har varit med ute med Cissi å käka chips å druckit cola. Och till middag blev de mat från waldorf :D, Känner att jag håller på bli hungrig nu strax så då ska jag äta av det igen, Det är typ 2/3 av maten kvar ännu så det var en stor portion :)

Lite sammanfattande så.. Är det skönt med ledigt idag å imorn, Ännu skönare att få lön ändå. Snart gott med mat, Hemskt ont i nacken.. och Troja har hittat en tutte ute som hon leker med å har i munnen nu, Sött :)



image43 Åååååh va jag är sugen på Sushiiiiiii


Kommentarer
Kelly

GRATTIS!!!!!!!! :-) (kolla bloggen) maila mig på [email protected] så jag vet till vilken adress vinsten ska skickas!
kram!!!

2007-06-15 @ 13:10:44
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Jenny

Sushi e sååå gott!!! Vet du du skrev samtidigt som mig 13:08 på kellys blogg, men du va nån nanosek snabbare med att publicera! :(

2007-06-16 @ 12:41:24
URL: http://vofflan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0