Mihihi

Jag var tvungen tjuva en lista till av Emma a.k.a Fatfuck för hon hade såna som jag itne sett förut. De är så tråkigt med alla gamla vanliga :p


Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast?
aah :)

Har du sett din bästa vän gråta?
Mja.. Jo föresten jo de har jag.

Vad åt du senast?
En rostbiffsskiva

Har du fått någon komplimang idag?
Det tror jag fan inte :P ?

Har du däckat/spytt för att du har druckit?
Hahahahah, Kanske nån enstaka gång (A)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Men Neej, jag kan typ föresten inte simma så bra :D

Har du sett din bästa vän naken?
Inte vad jag har nåt minne av alltså :D

Vem ringde dig senast?
Milla

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Haha ska kolla. "Ring om du ska sälja långmercan/Rikard"
Det kan jag föresten radera nu eftersom jag inte har kvar den :D

Vad är det första du gör på morgonen när du vaknar?
Kollar vad klockan är

Gillar du någon just nu?
Mja.. joo

Ogillar du någon just nu?
Inte så värst, konstigt nog

Har du gjort något du ångrat den senaste månaden?
Jaa, det har jag absolut

Har du kysst någon den senaste månaden?
Jaadå

Har du haft sex den senaste månaden?
Haha kanske lite (A)

Har du haft sex med mer än tio personer?
Nej

Har du träffat någon IRL som du träffat på internet?
aah

Är du kär i någon just nu?
Nja.. inte kär

Är du nöjd med ditt utseénde?
Kan jag ju inte påstå.

Är du osäker på dig själv?
Beror på vad det gäller.

Är du en bra kompis?
Ärligt, Nej det tror jag inte.

Gillar du skolan?
HELL NO

Saknar du någon just nu?
Jaa, det gör jag.

Vad gör du just nu?
Sitter här mest med Markus å Troja. Väntar på att Mami ska komma hem å befria mig från dom.

Vad händer härnäst i sommar?
Härnäst.. typ pajala marknad om de inte blir no boden alive eller wheels


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0