Lördag 2 Juni

Jag bytte som sagt bil igårnatt... Å precis som jag trodde så kunde jag inte somna efter det, Haha okey jag är nerdy i know. Men jag älskade faktiskt min bil !


Så jag somnade på morronen nån gång vid 05 kanske så jag har sovit länge idag, Till 14 ungefär. Sen suttit vid datorn mest, Skulle ju fara på cruisingen då.. Hade duschat, Satt mina öl på kylning å allt sånt men sen mitt i allt ändrade jag mig. Tappade lusten helt.. Dessutom suger lule cruising å det blir knappast roligare om man inte har nåt kul att åka i, Så det fick vara helt enkelt. Jag har inte haft nånting att göra ikväll men jag har inte ångrat mig iaf. Kändes nästan skönt att vara nykter med tanke på att jag måste hämta hunden imorn åsen vara med den hela dan typ. Kan vara hemskt mkt jobbigt om man är äckligt bakis å inte orkar lämna sängen ;) Jag har iaf bakat en körsbärssockerkaka, Det blev för sött.. Fast lite gott ändå. Sen har jag suttit här mest, Sett en kass film.. Åsså började jag räkna min sparaburk som jag tänkte sätta in på banken..Men efter ca 200 enkronor blev det hela så råkigt så jag gav upp ;D. Jaa åsen då.. Så kom min Mamma hem.. Helt full å spydde å hennes kompis var tvungen å följa henne in. Asså tillåt mig att skratta...Moget. Fulla gamla kärringar är lixom.... BIG NO NO ! :D

image41


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0