Liten lista :D

HAR DU..
FOLKÖL I KYLEN: Nej, Men starköl
NÅGON FAVORITRÄTT: Njae, det är nog för svårt att välja
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Nääööö :( :(
PUDER PÅ DIG: Nix
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: gå ut gymnasiet, skaffa jobb maybe :)
EN LEVANDE TRO: öh, nee ?
NÅGON SJUKDOM: Nej
GYMKORT: Jag hade ett, Som jag använde kanske 5 ggr. Det har gått ut nu.
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Mer eller mindre hela tiden vill jag nästan påstå ! :P
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Nae, hope not :P ?
NÅGON FAVORITLÅT: Wild side of life, Sin egen väg.. å massa andra
DUSCHAT IDAG: Ja
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Säkert flera :D
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Hmm.. ne
NÅGRA MVG: Nä, inte ett enda jävla
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Sällan
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Hahah, Jofan..biffar hela högen :D
FIKAT IDAG: Nja, Bara lite daimtårta :D
NAGELLACK: Inte på mig
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Nej

VEM..
AVSKYR DU: Ingen just nu tror jag, Fan va ovanligt de känns :O
HÅNAR DU: Nobody
DELAR DU MEST MINNEN MED: Jag vet inte, Med oskar kanske jag har starkast minnen iaf.
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Just nu.. En fet jävla puss !
STÖR DU DIG PÅ: Alla jävla mongon å de finns så många att de är oändligt !
GOSAR DU MED: Ingeeen.. buhuuhu
LAGAR MAT: Mamma eller jag
DISKAR: Mamma


VILKEN..
TIDNING LÄSER DU: Kuriren :)
BUSS ÅKER DU OFTAST: Till skolan, stan eller ökx mest.
FRISYR HAR DU: Alltså, typ ingen
DAG FYLLER DU ÅR: 27 April, Varenda år hittils 
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Sensommar
VEM KRAMADE DU SIST?: Hmm...Det är faktiskt hemligt ;) ;)
VEM VILL DU KRAMA? : Hemligt oxå :D
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Luleå


VAD..
GÖR DU NU: Faktiskt inget.. Emmeli skulle typ komma hit så jag väntar.
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: Jag är väldigt ärlig, Det är kanske dåligt ibland.
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: Att jag aldrig kan hålla käft om vad jag tycker å kanske råkar säga nåt dumt, Eller att jag är rätt ego :p
VILL DU ARBETA MED: Jaadu.. Kött, Bilar.. Barn
ÄR ROLIGAST JUST NU: Helgen som var nyss :D
HAR DU PÅ DIG NU: Ljusa fornarina-Jeans och vitt hm-linne.
HAR DU FÖR SMINK IDAG: nada
ÄGER DU FÖR SKOR: Lite olika..
LÄSER DU FÖR BOK: Ingen, Jag har sommarlov :D
HAR DU EN GITARR?: Nae :D
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: Usa
SKULLE DU SÄGA NEJ TILL SEX IDAG?: Inte om jag fick välja med vem :D
HAR DU BRA HÖRSEL?: Jaa, det tror jag fan att jag har
HAR DU NÅGRA TRUMMOR?: haha nää, inga intrument
TITTAR DU MYCKET PÅ TV?: Nej, kanske 1 gång i veckan.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?: Sova om nåra tag
HAR DU NÅGON PIERCING?: örona å ögonbrynet bara
HAR DU NÅGON TATUERING?: Inte än :(
ÄR DU RIK?: Född Fattig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0