Listor :D

Nu har jag hittat en bloggare som har masssssor av listor.. Jag kommer nog mest troligt stjäla nåra då och då eftersom det är kul tidsfördriv att fylla i :D, Idag har jag hittils hunnit dammsuga endel eftersom lilla Troja hade dragit ut Fåtöljs-stoppning ungefär överallt :P... Jag har även duschat, sovit och suttit här.. Nu är det strax dags för Middag.. HickoryMarinerat kött och potatisgratäng, Gott hoppas jag :D


Vad blir ditt namn baklänges?
anilE
Har du gjort en snöängel i år?
Nej, inte det
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Jag har aldrig legat på sjukhus förutom då jag föddes
Platt eller lockigt hår?

Mitt är ganska platt.. Och jag är nog iaf  ganska nöjd med det för det mesta.
Är du kär i någon?
Har funderat på det idag faktiskt, Och om jag ska vara ärlig så vet jag inte.. Jag kan inte sätta nåt namn på vad det är jag känner :P

Vad gör du när det regnar?
Jaa..Jag gör inga förändringar. Har jag bestämt nåt gör jag det oavsett väder :)
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, Faktiskt flera stycken.
Vad har du för startsida på internet?
Lunarstorm.se of course :D

Vem ringde du senast?
Eh.. eh... Mamma !

Tycker du att sengångare är söta?
Just för tillfället kan jag inte komma på hur dom ser ut.
Har du haft vattkoppor?
Jaa.. För länge sen
Har du någon gång testat karate?
Nej

Vilken mobilringsignal?
Duane Eddy -Rebel Rouser

Minimorötter eller pommes frites?
Strips, så jävla lätt :D
Första sporten du gick på?
Har inte gått i nån :D

Vad längtar du mest till just nu? 
Hmm..Jag längtar rätt mkt till PDOL

Hur gammal har du tänkt bli?
Beror väl på skicket man är i, Känns ju inte direkt lockande att ligga på nå hem sista 20 åren av sitt liv.

När åt du senast en fiskbulle?
Det har jag gudskelov förträngt :D
Vad drömde du inatt?
En hemlig, Myysig dröm ;D
Vilken tv-serie är bäst?
Hmm.. Svårt eftersom jag inte tittar på tv så mkt.. Men Dirty Sanchez,Jackass,Viva la bam, Miami Ink, Girls of the playboy mansion, My name is Earl och Desperate housewifes är bra. Hahah nu ser det ju ut som om jag inte gör annat än kollar på tv :D
Kan du gå ner i spagat?
eh... haha en annan gång kanske.
Vad åt du senast?
En macka i väntan på maten.. På den hade jag philadelphia,pepparrot och kalkon
Höga eller låga strumpor?
Spelar mig ingen större roll.. Men låga kanske.

Vad är du mest rädd för i hela världen? 
Fåsenu... Kanske att nån närstående skulle dö.
Har du varit kär i en kändis?
Hahah nej, jag är nog lite mer realistisk än så.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nej, jag brukade göra det.. men nu dricker jag inte mjölk så det blir lixom inte av :)
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
RÖD !

Vad har du för färg på ditt påslakan? 
Grått & Svart

Vad ska du döpa dina barn till?
Vet inte riktigt... Pojknamn som börjar på J är fina.
Sommar eller snö? 
Sensommar och höst gillar jag faktiskt.
Bikini eller baddräkt?
Bikini är snyggast

Snyggaste läraren?
Vi har bara gamla tanter så det blir ett lite knepigt val.

Är du mörkrädd?
Nej

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Ja, siden :P

Riktig gran eller plastgran?
MEN RIKTIG FFS !
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt

Godaste drickan till frukosten?
Jag gillar att dricka energidryck :D, Men mest vatten... Oboy är oxå gott. och te och kaffe ibland :D

Senast lästa bok? 
Populärmusik från vittula

Vem kramade du senast? 
Måste ha vart lillebror de

Älskar du att sjunga? 
Ne inte direkt.. men jag gör de alltid ändå.

Vill du bli president?
Ja.. eller nä men jag vill bestämma :D
Har du spelat kille i en teater?
Nej
Duscha eller bada?
Gillar inte vatten, Båda är jobbiga
Kan du ditt mobilnr utantill?
Självklart, Det är enkelt

Har du tråkigt?
ja ganska.. fast jag ska äta så fort jag skrivit klart :P

Har du gråtit i skolan nån gång?
Jo, när jag var liten å Jim slog ut en tand på mig :)

Stockholm city, Metro eller .SE?
Ingen av dom ?

Hur tar du dig till skolan?
Buss

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej
Sjunger du på toa?
Överallt sjunger jag

Vilken färg har din jacka?
Svart

Använder du långkallingar?
Om det är kallare än -25 bara.

Är du höjdrädd?
Jo, faktiskt ibland

Vilket land vill du åka till?
Lite överallt :D
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Kommer inte ihåååg
Vad ska du göra NU?
ÄTA MAT :D



Kommentarer
Pernilla

kul med listor :D

2007-06-16 @ 18:19:20
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Sandra

den där är kul ;)

2007-06-17 @ 13:50:03
URL: http://superlativa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0